記入しました 英語

- 特許庁, 記入用紙10への記入の適否を判断するデータ入力ペン100は記入用紙10への記入ルールを用紙IDに対応付けて格納しており、ICチップ20から読み取る用紙IDに基づいて記入ルールを抽出し、記入用紙10に書き込まれる記入データを取得して記入データが記入ルールに従っているか否かを判断する。例文帳に追加, A data input pen 100 which determines propriety of entry to the blank form 10 stores an entry rule to the blank form 10 by associating it with a form ID, extracts the entry rule based on the form ID read from an IC chip 20, acquires entry data to be written in the blank form 10 and judges whether or not the entry follows the entry rule.

代金を決済したのに送付しまい事は PAYPALの規定に違反します 私は元々セールスして入社しましたが、こうした仕組みに対応しているとセールスとしての力が衰えるのではと危惧しています。 - 特許庁, カルテ記入システム、カルテ記入方法、コンピュータプログラム、コンピュータプログラム用記録媒体、カルテ記入シミュレーションシステム例文帳に追加, MEDICAL RECORD ENTRY SYSTEM, MEDICAL RECORD ENTRY METHOD, COMPUTER PROGRAM, RECORDING MEDIUM FOR COMPUTER PROGRAM, MEDICAL RECORD ENTRY SIMULATION SYSTEM - 特許庁, 記入済帳票画像取得部12は、この帳票に対して追加の情報が記入された記入済帳票の画像を取得する。例文帳に追加, A filled form image acquisition section 12 acquires an image of a filled form that is the form filled with additional information. - Weblio Email例文集, fill out [fill in] an application form [blank] - 研究社 新英和中辞典, dateline a newspaper article - 日本語WordNet, an account book of a household - EDR日英対訳辞書, to write one item only on each piece of paper - EDR日英対訳辞書, a written statement of one's pay, called a payslip - EDR日英対訳辞書, a journal detailing expenditures - EDR日英対訳辞書, Form No.401-A shall be filled out as follows: - 特許庁, I enter the plan on the schedule. 「記入」「記載」「記述」「入力」という言葉をご存知でしょうか。「記入する」「記載されている」といったように使います。では、それぞれの意味についてきちんと理解しているでしょうか。この4つの言葉は、日常会話においても使われていることが多い言葉です。 (英語の響き的によりしっくり来ます。 ※ちなみに、エクセルなどの記入漏れの場合は「未記入セル」→「empty cell」も使えちゃいます。 A: Johnson, this data's incomplete. 「記入しました」に関連した英語例文の一覧と使い方 - Weblio英語例文検索 . - Tanaka Corpus, I filled in my name on the paper.

旅人ブロガー・写真家. “Fill in”も“Fill out”「書き込む」や、「記入する」という表現で使われますが、今回はこの2つの違いを記事にしてみます。 いきなり答えを書いてしまうとこんなイメージ Fill in 空欄に字を埋めていく F・・・ - 研究社 新和英中辞典, first you have to fill out the requisition - 日本語WordNet, a pass book in which is kept a record of the names and prices of credit purchases - EDR日英対訳辞書, a pass book in which is kept a record of deposits and withdrawals - EDR日英対訳辞書, the act of recording the income and expenditures in an account book - EDR日英対訳辞書, bound papers on which to record necessary entries - EDR日英対訳辞書, a book used to record the quantity of commercial goods - EDR日英対訳辞書, a notebook to record the goods sold and their prices - EDR日英対訳辞書, a notebook to record articles sold on credit and their prices - EDR日英対訳辞書, a notebook in which monetary transactions are recorded - EDR日英対訳辞書, to be able to make an entry in an account book without entering it in a journal - EDR日英対訳辞書, a survey method in which the surveyor records the answers given by the respondent on the questionnaire - EDR日英対訳辞書, the act of numbering the pages of a book - EDR日英対訳辞書, a vote cast by writing down the name of the person voted for - EDR日英対訳辞書, Members shall enter their names in the book provided.

販売していると主張はできません。現在 販売しているお客さんは、いくらで販売したらいいのでしょうか。彼は、弊社からも購入しているが、他社からも購入しています。彼との取引はありますが、この商品を弊社から購入した事がありません。弊社よりも安く商品を購入しているので、一番安く販売しております。, A社はとても仕組みが整っています。問い合わせを対応するだけで2019年の目標を達成しました。 Creative Commons Attribution (CC-BY) 2.0 France. I am sending you the document with the required items filled in. Weblio 辞書 > 英和辞典・和英辞典 > "記入しました"の意味・解説 > "記入しました"に関連した英語例文. 「カテゴリ」「情報源」を複数指定しての検索が可能になりました。(プレミアム会員限定), to credit a sum to one―credit one with a sum - 斎藤和英大辞典, Enter the number within the total entered in 301 "Total." - Weblio Email例文集, I forgot to fill that in. いい時間を過ごしたという思いは今でも感じている。, インボイスを作成してくれてありがとう。インボイスを元に日本の販売価格に照らし合わせて計算しましたが、私達は全く利益が出ないことが判明しました。これでは貴社と取引できません。私達からの提案ですが、「L132T」を20個追加購入するので、単価を割り引いて欲しいです。私達が利益が出る単価を計算した所、「L116T」は単価$13、「L132T」は単価$15です。送料は$132、銀行手数料は$19を前提に試算しました。これが私達の損益分岐点です。前向きに検討をお願いいたします。, 昨日○さんからあなたの指示で商品を送れないと言われました Weblio 辞書 > 英和辞典・和英辞典 > "記入する"の意味・解説 > "記入する"に関連した英語例文 例文検索の条件設定 「カテゴリ」「情報源」を複数指定しての検索が可能になりました。 多分、1ヶ月前に私の家に不法侵入がありました。 小窓モード: プレミアム: ログイン: 設定. - 特許庁, CONTRACT FILLING SYSTEM, CONTRACT FILLING METHOD, PROGRAM AND MEMORY MEDIUM - 特許庁, The electronic pen supplies entry data corresponding to the entered matters to a server.

鬼滅の刃 炭治郎 刀, 竈門炭治郎のうた ダウンロード, 鎮静 対義語, 錆兎 かっこいい 画像, こまめな水分補給 どれくらい, 劇場版 MOZU, フィードバック チェックバック, Isocitric Acid, 炭治郎 ミニキャラ 簡単, 上田麗奈 Drawing, サムライウーマン サクラピンク ミスト, 伝える ビジネス用語, 真希波マリイラストリアス セリフ, 細い 類語, 丸山隆平 プロフィール, Twitter 画像 高画質 アップロード, 上弦の零 誰, パストリーゼ イトーヨーカドー, 権限委譲 反対語, エヴァ アスカ 性格 悪い, パパドル 最終回, インスタ ブロック DM, 鬼 滅 の刃 グッズ 大阪, さすらい温泉 遠藤憲一, 光石研 ブログ, メリー ポピンズ リターンズ フル, 樫の板 意味, Ctrl+c 意味, 終焉 外国語, 松雪 泰子, 啄 意味 名前, 崖っぷちホテル スピンオフ, 中村倫也 メガネ,

コメントを残す